آموزشگاه سیسکو

یک آموزشگاه سیسکو مفاهیم شبکه‌ای جامعی را در سرفصل های تعیین شده CISCO آموزش می دهد، از برنامه های کاربردی شبکه CISCO گرفته تا پروتکل ها و خدمات ارائه شده به آن برنامه ها توسط لایه های زیرین شبکه.

دانشپذیران بعداً در برنامه درسی آموزشگاه سیسکو از شبکه های اساسی به مدل‌های شبکه ای تئوریک و شرکت‌های پیچیده تر پیشرفت خواهند کرد. در هر دوره، دانش پذیران آموزشگاه سیسکو مفاهیم فنی را با پشتیبانی رسانه‌های تعاملی فرا می‌گیرند و این دانش را از طریق یک سری فعالیت‌های عملی و شبیه سازی شده که یادگیری را تقویت می‌کند ، به کار می‌گیرند.

 

دوره های مورد توجه آموزشگاه سیسکو

برنامه آکادمیک توصیه شده الزامات آموزش عمومی را با گزینه هایی برای بهترین آموزشگاه سیسکو ، متمرکز و ترکیب می کند تا اطمینان حاصل شود که دانشپذیران از گواهینامه یا مدرک خود بیشترین بهره را ببرند.

پیشرو های این زمینه:

تجربه و آموزش آکادمی شبکه سیسکو: CCNA

شرکای آموزشگاه سیسکو که طبق برنامه خود این شرکت همگام هستند

مرکز پشتیبانی سیسکو (ASC) به سایر آموزشگاه های سیسکو در مناطق مختلف

مرکز آموزش مربیان سیسکو (ITC)

 

شریک با تجربه آموزشگاه شبکه سیسکو ® که موارد زیر را فراهم می کند:

آموزشگاه Cisco که برنامه درسی مستمر الزامات شغلی دنیای واقعی را در فناوری به موازات هم به روز می‌کند.

معرفی دوره ها و گواهینامه های جدید از طریق Cisco

مربیانی که دارای اعتبار برای آموزشگاه سیسکو در برنامه درسی هستند

به روز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی سیسکو

آموزش صدور گواهینامه با تاکید بر مهارت‌های عملی

مطابقت برنامه درسی سیسکو با CCENT

هماهنگی برنامه درسی سیسکو با CCNA

مطابقت برنامه درسی سیسکو با گواهینامه A+

هماهنگ برنامه درسی سیسکو با امنیت+

 

ویژگی‌های مهم یک آموزشگاه همکار شبکه معتبر Cisco

  • مهارت‌های تحلیلی: مدیران برای اطمینان از عملکرد آن‌ها باید شبکه ها و سیستم ها را ارزیابی کنند. بهترین آموزشگاه سیسکو در هر جایی از جهان، باید بیشتر روی مهارت های تحلیلی داوطلبان تمرکز کند. با اطمینان و پیش بینی الزامات جدید با تغییر نیازهای مشتریان.
  • مهارت های ارتباطی: یک آموزشگاه مناسب سیسکو باید مدیران و کارشناسان شبکه را در مشکلات و راه حل های آن‌ها را برای افراد شاغل در فیلد های غیر از فناوری اطلاعات توجیه کنند.
  • مهارت حل مسئله: مدیران باید به سرعت مشکلات ایجاد شده در شبکه های کامپیوتری را برطرف کنند. پس بهترین آموزشگاه Cisco آموزشگاهی است که بر روی حل مساله نیز تمرکز داشته باشد.

 

آموزشگاه سیسکو در سراسر جهان

آموزشگاه سیسکو چندین برنامه CS/IT ارائه می دهد، اما محبوب ترین برنامه Cisco Certified Network Associate (CCNA) است. برنامه چند دوره ای CCNA توسط بیش از 10000 آموزشگاه سیسکو، موسسات آموزشی، کالج‌ها و آموزشگاه های آنلاین سیسکو در بیش از 150 کشور جهان رسمی شده است.

چهار جزء کلیدی در برنامه هر آموزشگاه سیسکو وجود دارد. ابتدا، یک برنامه درسی متمرکز که توسط آکادمی سیسکو طراحی شده و به طور مرتب بر اساس تجزیه و تحلیل وظایف مهندسان شبکه، بر روی اینترنت توزیع می‌شود. همچنین با استانداردهای برنامه درسی بهترین آموزشگاه های سیسکو در سراسر جهان، مرتبط است. برنامه آموزشی شامل مواد یادگیری تعاملی برای مفاهیم کلیدی، تمرینات آزمایشگاهی آموزشگاه سیسکو برای مهارت‌های عملی و یک بسته شبیه سازی شبکه است که دانش پذیران را قادر می‌سازد از محیط‌های مجازی ای استفاده کنند که شامل تجهیزاتی است که دانشگاه های آن‌ها ندارند.

دوم، اساتید آموزشگاه های محلی، دوره ها را به عنوان بخشی از برنامه درسی معمولی در مدرسه خود تدریس می کنند. اساتید می‌توانند مواد درسی را متناسب با محیط و شرایط تنظیم کنند.

سوم، برنامه درسی آموزشگاه سیسکو شامل آزمایشات مبتنی بر استانداردها است که با استفاده از روش‌های روان سنجی مشابه آزمون‌های صدور گواهینامه حرفه ای سیسکو طراحی شده است. مربیان محلی می‌توانند از آزمون‌ها برای اهداف تکوینی و/یا جمع بندی استفاده کنند و می‌توانند آن‌ها را به عنوان بخشی از نمرات دانشپذیران به مناسب محیط خود وزن دهند.

چهارم، برنامه آموزش مداوم، پشتیبانی فنی و صدور گواهینامه آموزشگاه شبکه سیسکو برای افراد شرکت کننده توسط سایر بخش  های محلی معتبر انجام می‌شود، نه سیسکو. بنابراین اساتید یک آموزشگاه پیشرو سیسکو معلمان را در زمینه محتوای دوره و نحوه تدریس، تربیت و پشتیبانی می کنند. این رویکرد باعث شده است که آکادمی های رسمی آموزش سیسکو در کمتر از 10 سال به بیش از 10 هزار آموزشگاه سیسکو در سراسر جهان برسد.

 

مطالعه موردی آماری

در برررسی های انجام شده درباره اینکه چگونه ویژگی های دانش پذیران آموزشگاه سیسکو و شیوه های آموزشی به پیشرفت و اعتماد به نفس مشاغل مرتبط بلا شبکه کمک می‌کند، زیرا این عوامل بر انتخاب ورود به برنامه های دوره های آموزش سیسکو تأثیر می‌گذارد. در مطالعات انجام شده بر روی دانش آموزان دبیرستانی ایالات متحده که با استفاده از تکنیک آماری چند سطحی به نام مدل سازی خطی سلسله مراتبی وارد دوره اول برنامه CCNA می شوند، مشخص شه است که 27 درصد دانش آموزان واجد شرایط ایالات متحده در آموزشگاه سیسکو شرکت کردند (5،392 دانش آموز در 764 دبیرستان).

 

عوامل فردی

اطلاعات جمعیت شناختی (سن و جنس) توسط چندی از بهترین آموزشگاه سیسکو نشان داده است که در هنگام ثبت نام مردان اغلب نسبت به زنان علاقه بیشتری به شرکت در آموزشگاه شبکه Cisco دارند.

همچنین موفقیت تحصیلی قبلی دانش پذیران و مهارت های فنی شبکه را مورد بررسی قرار گرفته است. زیرا این‌ مولفه های آماری درباره شرکت کنندگان آموزشگاه سیسکو اغلب پیش بینی کننده‌ی مهمی برای پیشرفت هستند. بسیاری از مطالعات انگیزه کوتاه مدت و بلند مدت را با پیشرفت مرتبط می‌دانند، بنابراین انگیزه دانشپذیران را در این کلاس های سیسکو ، میل آن‌ها به یادگیری مادام العمر، مورد بررسی قرار می‌گیرد. و هدف شغلی آن‌ها تعیین می گردد. دانش آموزانی که شغلی مرتبط با برنامه آموزشی را انتخاب کرده اند نسبت به دانشجویانی که در مورد اهداف خود بلاتکلیف هستند ، بهتر عمل می کنند. 6 مهارت فناوری، انگیزه کوتاه مدت و انگیزه بلند مدت (تمایل به یادگیری مادام العمر) با استفاده از 3-6 سوال برای هر متغیر (مقادیر آلفا از 0.86 تا .92) اندازه گیری شد. و هدف شغلی یک داوطلب آموزشگاه سیسکو یک جواب غالب بود.

 

چرا باید این برنامه را انتخاب کنیم؟

آموزشگاه سیسکو و در کل تمام شبکه‌های کامپیوتری یک برنامه واحد بصورت حضوری یا آنلاین را ارائه می دهند که به شما آموزش می‌دهد چگونه روترها و سوئیچ های Cisco را در شبکه های محلی و گسترده چند پروتکلی نصب و پیکربندی کنید، عیب یابی اولیه را انجام دهید و عملکرد و امنیت شبکه را بهبود ببخشید.

علاوه بر آموزش مهارت ها ، برنامه آموزشگاه سیسکو ، شما را برای برخی از معتبرترین گواهینامه ها در صنعت IT آماده می کند ، از جمله تکنسین شبکه مجوز Cisco Certified Entry Networking (CCENT) ، Cisco Certified Network Associate (CCNA) و Cisco Certified Network Professional (CCNP)

 

از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا در اوایل سال 2020، هر سازمانی مجبور شد برای جبران از دست دادن جلسات حضوری، از نرم افزار ویدئو کنفرانس استفاده کند. این گذار برای برخی شرکت ها و افراد که ممکن بود به اندازه دیگران با فناوری آشنا نباشند، سخت بوده باشد. معلمان و والدین دانش آموزان مدارس ماه ها در مورد مشکلات ذاتی تلاش برای آموزش از طریق صفحه نمایش آنلاین کلنجار رفتند.

سیسکو در این در این اوضاع پیش نمایش جدیدترین ویژگی های خود برای آموزشگاه سیسکو ارائه داد که به دانش آموزان و اعضای هیئت علمی این امکان را داد تا از تجربه یادگیری آنلاین بسیار ایمن و فراگیر فارغ از اینکه در کلاس فیزیکی ، کلاس مجازی یا ترکیبی از این دو باشند، برخوردار شوند.

لزوم بروز رسانی اهالی فناوری اطلاعات و ارتباطات و شبکه و همگامی با فناوری سیسکو از طریق حضور آنلاین یا فیزیکی دز آموزشگاه سیسکو بیش از پیش احساس شد.

 

ویژگی‌های مشترک آموزشگاه سیسکو

دستورالعمل های اجرایی کلی در تمام آموزشگاه های سیسکو در دنیا و در کشور ما، شامل مفاهیم مربوط به اصطلاحات و پروتکل های شبکه، LAN ها و WAN ها، لایه های مدل OSI، کابل کشی شبکه، روترها، توپولوژی های شبکه، IP آدرس ها، سوئیچینگ و شیوه های مدیریت شبکه است. بهترین آموزشگاه سیسکو در هر منطقه ای، آموزشگاهی است که برای آماده سازی دانش آموزان برای گذراندن موفقیت آمیز در آزمون Cisco Certified Network Associate طراحی شده باشند. ممکن است پس از اتمام دوره های مورد نیاز در آموزشگاه Cisco ، این آزمون یا در یک سایت تست رسمی انجام شود یا توسط خود آموزشگاه معتبر سیسکو انجام شده و مدرک مورد قبول خود نهاد های آن کشور را صادر کنند.

کسانی که تمایل زیادی به بروز رسانی دانش خود از بهترین شرکت شبکه جهان دارند، پس از دریافت مدرک آکادمیک خود در زمینه کامپیوتر یا مدارک مرتبط با فناوری اطلاعات از دانشگاه های جامعه خودشان، با تکمیل علم خود در یک آموزشگاه سیسکو درجه یک ، مشاغل ارزنده ای پیدا خواهند کرد.

دوره های آموزشگاه سیسکو محتوا و ارزیابی، پیگیری عملکرد دانش پذیران، آزمایشگاه‌های عملی و فعالیت‌هایی را برای آماده سازی دانشپذیران برای گواهینامه های استاندارد صنعت شبکه را ارائه می دهد.

بهترین آموزشگاه سیسکو آکادمی ای است که در SWIC شامل دوره های آموزشی تحت آموزش مربی یا ترکیبی با آزمایشگاه های عملی است تا به دانش پذیران نحوه طراحی، ساخت و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری برای مشاغل محلی ، ملی و جهانی را آموزش دهد.

 

نکات برجسته آموزشگاه سیسکو

برنامه آموزشی مقدماتی آموزشگاه Cisco دروازه ای برای مشاغل شبکه های ابتدایی و مشاغل فناوری اطلاعات است. برنامه یک آموزشگاه سیسکو در جهان از طریق مشارکت نوآورانه با موسسات آموزشی سراسر جهان، با هدف ایجاد مجموعه ای از نیروی انسانی آموزش دیده است که می تواند نیاز فزاینده متخصصان شبکه را برطرف کند. آکادمی و یا آموزشگاه سیسکو به افراد امکان می دهد تجربه عملی شبکه ای بر مهارت های سیسکو را کسب کنند که به آن‌ها کمک می کند تا برای مشاغل فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) آماده شوند. بهترین آموزشگاه سیسکو آموزشگاهی است که افراد را به کار گروهی را تشویق  کند و توانایی حل مشکلات را افزایش دهد. فارغ التحصیلان از برنامه  آموزشگاه سیسکو با مهارتی قابل عرضه که قبل از اولین روز کارشان مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفته است پیشاپیش مواجه می شوند.

 

برنامه منحصر به فرد یک آموزشگاه سیسکو چیست؟

اغلب یک آموزشگاه سیسکو با منابع آموزشی خود شرکت سیسکو، بزرگترین شرکت امنیت و شبکه سایبری در جهان ، پشتیبانی می شود. مسیر آموزشگاه Cisco دانش پذیران را با آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر و شبکه با آموزش در زمینه های زیر ارائه می دهد: ابر، امنیت، بی سیم، عملیات سایبری، صدا و فیلم همکاری، مسیریابی و تغییر و پروتکل های پیشرفته.

برنامه هر آموزشگاه سیسکو به دانش پذیران این فرصت را می دهد تا برای صدور گواهینامه های بسیار معتبر صنعت از رهبران صنعت مانند: Cisco ، CompTIA ، Rackspace Cloud University و Certified Wireless Networking Professional آماده شوند. این‌ برنامه بهترین آموزشگاه سیسکو شامل کلاس های آمادگی صدور گواهینامه در: Cisco Certified Network Associate (CCNA) ، Cisco Certified Network Professional (CCNP) ، CompTIA Cloud Essentials ، Rack Space Cloud U ، CCNA-Cooperation ، CCNA-Security ، Cisco Certified Entry Network network (CCNET) و گواهینامه بی سیم می‌شود.

دانش پذیران آموزشگاه سیسکو همچنین می توانند به طور اختیاری جایگزین هایی را برای کسب Cisco Cyber ​​Ops CCNA- Cyber ​​Ops و Linux Professional Institute Essentials Linux Linux انتخاب کنند. این گواهینامه ها راه دیگری را برای نشان دادن مهارت ها و دانش خود به کارفرمایان بالقوه در اختیار داوطلبان شرکت در آموزشگاه Cisco قرار می دهند.

 

فرصت‌های شغلی مدرک آموزشگاه سیسکو

مسیرهای شغلی در سرار جهان متعدد است، حقوق دریافتی برای یک شخص دوره دیده در بهترین آموزشگاه سیسکو در ایالات متحده برای مهندسانی که کمی تجربه کاری نیز کسب کرده اند، تا عددی شش رقمی قابل افزایش است. با توجه به واقع ، به مهندسان مجرب شبکه 110 تا 140 هزار دلار در شیکاگو پیشنهاد می شود.

اداره آمار کار نشان می دهد که این رشته یکی از مشاغلی است که در دهه آینده سریع ترین رشد را خواهد داشت مشاغل مربوط به سیسکو است. چشم اندازهای شغلی در این زمینه برای داوطلبان آموزشگاه سیسکو بسیار عالی است، به ویژه اینکه این مشاغل کمتر برون سپاری می شوند.

پیش بینی ها نشان داده است این مشارکت ها در آموزشگاه های سیسکو مشاغل حداقل تا دهه 2030 یا بیشتر رایج خواهد بود. اگر شما در اوایل راه حرفه ای شدن شغلی هستید، این را بدانید که در دنیایی قرار دارید که ممکن است لازم باشد خودتان را برای آن آماده کنید. پس با نگاهی دور برد و سودمندانه، در آموزشگاه سیسکو یا هر شاخه و گرایش شبکه مفید شرکت کنید تا مهارت شما در تمام کشورها مورد قبول سازمان ها و شرکت ها باشد.

لینک های کوتاه این دوره 

https://b2n.ir/g86534https://zx1.ir/J44gEhttps://yun.ir/5yzw09
https://bit.ly/3G6ZwSahttps://tinyurl.com/vshc6j8hhttps://is.gd/hQQl0W

چهارشنبه 26 آبان 1400
بؤلوملر :