امروزه سیستم عامل های مختلفی توسط مهندسان سراسر دنیا طراحی شده است. استفاده از این سیستم عامل ها می تواند باعث رفع مشکلات فنی موجود در کامپیوتر و تلفن های همراه شود. یکی از این سیستم عامل ها، لینوکس نام دارد. این سیستم عامل قدرتمند نیازمند گذراندن دوره های آموزشی مختلف است تا بتوان با تمام جزئیات آن آشنا شد. اگر شما نیز به یادگیری این حوزه از فناوری کامپیوتری علاقه مند هستید، بهتر است بدانید که در این دوره آموزشی چه مهارت هایی را کسب خواهید کرد. جهت آشنایی با این موضوع، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 دوره آموزش لینوکس

سطوح آموزشی linux

برای شرکت در دوره های آموزشی لینوکس بایستی ابتدا با سطوح آن آشنایی نسبی پیدا کنید. این سطوح عبارتند از:

  • سطح مقدماتی: با گذراندن این سطح و شرکت موفقیت آمیز در آزمون مربوط به آن، شما مدرک LPI را دریافت خواهید کرد. در این سطح شما بیشتر با سیستم لینوکس و اجزای آن آشنا می شوید. همچنین یاد خواهید گرفت تا مشکلات ابتدایی به وجود آمده در سیستم های کامپیوتری و اپلیکیشن ها را تحلیل و برطرف کنید.
  • سطح متوسط: آموزش این دوره بلافاصله پس از به اتمام رساندن دوره مقدماتی شروع می شود. هر چند این دوره به اندازه سطح بعد تخصصی نیست، اما با کمک آموزش آن می توان بسیاری از کارهای مربوط به حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات را انجام داد.
  • سطح پیشرفته: معمولا در این سطح مسائل پیچیده تری مانند زبان برنامه نویسی پایتون آموزش داده می شود. با اتمام این دوره شما به یک متخصص لینوکس تبدیل می شوید و می توانید در شرکت های مختلف مشغول به کار شوید.

جمعه 29 اردیبهشت 1402
بؤلوملر :