آموزش فناوری اطلاعات را به بزرگترین مجری پروژه های فناوری اطلاعات بسپارید.

گروه دوران یکی از موفق ترین مجموعه شرکت های فناوری اطلاعات می باشد، که با هدف ارائه محصولات وخدمات متنوع در تاسیس گردیده است. این گروه که بیش از 20 سال از تاسیس آن می گذرد با ساماندهی کادری 500 نفره و بهره گیری از دانش روز دنیا، فعالیت گسترده ای در زمینه تولید و ارائه نرم افزارها، تجهیزات و خدمات تخصصی در چارچوب 5 گروه ERP, Security, Network, Telephony, Portal دارد.

حضور پنج تیم تولید، سیستمی، فنی، آموزشی و بازرگانی در قالب یک گروه و از طرفی همکاری نزدیک با شرکت های معتبر بین المللی، توان فنی و اجرایی بالایی را برای این گروه در زمینه اجرای پروژه های بزرگ ملی و آموزشهای آن فراهم نموده است. این گروه از نظر جغرافیایی نیز با بهره گیری از نمایندگی های توانمند خود در داخل و خارج از کشور توانسته است آموزش های خود را در تمامی استانهای کشور و چندین کشور آسیایی، برگزار نماید.

دپارتمان آموزش گروه دوران

برای سازمان های دولتی، خصوصی و افرادی که آموزش کاملا کاربردی و اساتید زبده و نیز هزینه پایین را ارزش می نهند دپارتمان آموزش گروه دوران یک سیستم آموزش حرفه ای در حوزه فناوری اطلاعات میباشد که به طور عمده به رقابت با تمامی آموزشگاه هایی که صرفا یک مرکز آموزش بدون توان فنی و تخصصی می باشند می پردازد و ترکیبی بی نقص ازدسترسی آسان، نهایت کیفیت، قیمت مناسب و تعامل فنی و مشاوره ای با کارفرمایان را ارائه می دهد. دپارتمان آموزش گروه دوران با در اختیار داشتن تجربه‌ زبده‌ترین اساتید متخصص در مدیریت فنی پروژه‌ها و عملیات فناوری اطلاعات و ارتباطات و همکاری با بزرگترین پارتنرهای آموزشی خارجی ، توانسته ‌است آموزش‌های تخصصی IT را برای عموم سازمان‌ها و افراد عرضه نماید.

  1. برگزاری دوره های تخصصی برترین برند های IT
  2. ارائه آموزش های تخصصی توسط مدرسین مجرب و دارای مدارک بین المللی و سابقه اجرایی
  3. تدوین استراتژی ها و برنامه توسعه آموزش جهت توانمند سازی پرسنل سازمان‌ها
  4. برگزاری دوره های آموزش کارکنان دولت
  5. دارای رتبه یک شورای عالی انفورماتیک در حوزه آموزش و پژوهش
  6. دارای مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی اموور سیستم و دولت الکتونیک
  7. عضویت کمسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه
  8. برگزاری رویدادهای علمی-تخصصی، سمینارها با همکاری سازمان های معتبر داخلی و بین المللی
  9. ارزیابی توانمندی آموزشی کارکنان و اثر بخشی آموزشی سازمانی
  10. طراحی دوره های تخصصی با توجه به نیاز سازمان ها

یکشنبه 24 بهمن 1400
بؤلوملر :