آموزش سیسکو

در صورتیکه بدنبال ارتقا مهارت‌های خود در حوزه شبکه هستید، آموزش سیسکو دوران آکادمی، بهترین راهکار برای نیازهای شما می‌باشد. دوران آکادمی با بهره‌گیری از اساتید مجرب شبکه و لابراتوار اختصاصی آنلاین پذیرای علاقه‌مندان به آموزش سیسکو است. دوره‌های شبکه بصورت کاربردی و در جهت آمادگی علاقه‌مندان برای ورود به بازار کار اختصاصی است.

در آموزش سیسکو و به‌طور کلی دوره‌های شبکه تمرکز بر راه‌اندازی شبکه‌ در بستر سخت‌افزاری است. از دیگر مباحث این دوره‌ها مسیریابی و سوئیچینگ، امنیت، بی‌سیم، مرکز داده، ارتباطات یکپارچه و دیگر محصولات سیسکو و نگهداری و تنظیم سوئیچ‌ها و روترهای سیسکو است.

چرا دوران آکادمی را برای آموزش سیسکو انتخاب کنم؟

با توجه به حضور گروه دوران در بیش از 1000 پروژه سازمانی، امکان معرفی دانشجویان دوره به بازار کار مرتبط به دوره‌ها وجود دارد. دوران آکادمی با استفاده از برترین اساتید داخلی اقدام به برگزاری تمام دوره‌های آموزش سیسکو به صورت برون سازمانی و درون سازمانی نموده است. در پایان هر دوره مدرک معتبر به دانش‌پذیران اعطا می‌گردد.

دوره‌ها بصورت کاملا عملی و کاربردی و با بهره‌گیری از لابراتوار مجهز و آنلاین ارائه می‌شوند، همچنین با شرکت در دوره‌ها از تخفیف در دوره‌های بعدی بهره‌مند خواهید شد.

سطوح و گرایش‌های سیسکو

مدارک سیسکو دارای پنج سطح زیر است:

• Entry
• Associate
• Professional
• Expert
• Architect

سطوح سیسکو دارای هشت گرایش زیر هستند:

• Routing & Switching
• Design
• Network Security
• Service Provider
• Service Provider Operations
• Storage Networking
• Voice
• Wireless

آموزش سیسکو در دوران آکادمی شامل دوره‌های زیر است:

معرفی شرکت سیسکو

شرکت سیسکو (cisco) در سال 1984 تاسیس گردید. اسم «سیسکو» مخفف سانفرانسیسکو است. موسسان سیسکو وقتی به سمت ساکرامنتو حرکت می‌کردند تا شرکت را به ثبت برسانند، با تصویر پل گلدن گیت در نور آفتاب مواجه شدند و اسم و نماد شرکت را بر این اساس انتخاب کردند.
این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می‌کند و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می رساند. برای آشنایی بیشتر متخصصان شبکه با محصولات و تجهیزات سیسکو این شرکت اقدام به برگزاری دوره‌های متعددی در زمینه‌های مختلف شبکه نموده است. همچنین برای آگاهی از صحت و کار آزمودگی دانش آموختگان این دوره‌ها پس از گرفتن آزمون، به آن‌ها مدرک بین‌المللی ارائه می‌نماید.

بازار کار سیسکو

سیسکو بازار کار خوبی برای متخصصین و علاقه‌مندان این حوزه در سراسر دنیا دارد و مطابق آمارها آموزش‌ شبکه و زیرشاخه‌های آن شامل سیسکو و … جز رتبه‌های برتر مشاغل پردرآمد در جهان است. در ایران نیز اکثر فارغ‌التحصیلان این رشته آینده شغلی خوبی خواهند داشت.
از آنجایی‌که آموزش شبکه و به‌خصوص سیسکو با استقبال روزافزون علاقه‌مندان این حوزه مواجه است، آکادمی گروه دوران با آموزش سیسکو همراه با لابراتوار آنلاین ارائه دهنده دوره‌های تخصصی شبکه می‌باشد. در کنفرانس خبری 2019 رسما اعلام شد دوره‌های جدید سیسکو از فوریه سال 2020 رسما آغاز خواهد شد و گواهینامه‌های سیسکو نیاز به پیش‌نیاز ندارد.

دوره های آموزش سیسکو

شرکت سیسکو که توسط گروهی از فارغ التحصیل های دانشگاه استنفرد در سال 1984 میلادی پایه گذاری شد و در حال حاضر از معتبر ترین نام های تکنولوژی جهان است.

سیسکو بعنوان یک شرکت بزرگ و صاحب نام در زمینه فناوری های شبکه و ابزار های مرتبط، در زمینه آموزش نیز همانقدر صاحب نام و تراز اول است که آموزش سیسکو در فهرست پر تقاضا ترین دوره های آموزشی در میان مهندسین و علاقه مندان به طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری و شبکه ای است.

در حالی که جهان تقریباً دو سال از بیماری همه گیر رنج می برد و صنعت فناوری اطلاعات دارای تورم شدید است، سیسکو موفق شد سفارشات محصولات خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اگر می خواهید حرفه شبکه سازی خود را افزایش دهید و در یک شرکت معتبر و موفق در حوزه فناوری شرکت کنید، دوره های آموزش سیسکو و صدور گواهینامه متخصص سیسکو می تواند به شما در تحقق این امر کمک کند.

دوره آموزش سیسکو از آن جهت دارای اهمیت است که بازار کار بسیار پر کششی در جهان دارد. مطلوبیت دوره سیسکو در بین سایر دوره های آموزشی مشابه، در استاندارد جهانی اغلب بیشتر است.

گواهینامه دوره سیسکو یک گواهینامه برتر امنیت فناوری اطلاعات است و یکی از معتبرترین گواهینامه ها در جهان است.

سیسکو در حالی شکوفا و درخشان شده است که سایر شرکت ها و صنایع فناوری موفقیت های بزرگی را پشت سر گذاشته اند، بنابراین آموزش سیسکو و کسب مهارت ها و گواهینامه هایی که به شما فرصتی برای کار در این شرکت موفق و پایدار می دهد یک حرکت شغلی عاقلانه است.

همانطور که شرکت های بیشتری برای اداره مشاغل خود به رایانش ابری روی می آورند، به طور فزاینده ای به فروشندگانی مانند Cisco وابسته می شوند، که سخت افزار و نرم افزار اصلی شبکه را می سازد.

اگر شغلی را در زمینه حرفه ای شبکه دنبال می کنید، گذراندن دوره های سیسکو و آموزش سیسکو در نهایت گرفتن گواهینامه Cisco می تواند به شما در برجسته شدن در شرکت و بازار کار کمک کند.

ابتدا شما باید درک خوبی داشته باشید از اینکه چرا می‌خواهید در دوره آموزش سیسکو شرکت کنید و همراه با اهداف مشخص هنگام گذراندن دوره، برنامه ریزی کنید.

نکاتی وجود دارد که اگر قصد دارید در دوره آموزش سیسکو شرکت کنید بهتر است بهتر است برنامه خود را طبق آن پیش ببرید:

 

  • تجربه عملی در زمینه cisco کسب کنید

برای موفقیت در دوره آموزش سیسکو به دانش نظری و عملی هم زمان در کنار هم احتیاج دارید. هنگام آماده سازی برای دوره سیسکو، باید بدانید که قرار است شما از اطلاعات نظری در عیب یابی و مسائل شبکه در دنیای واقعی استفاده کنید. به عنوان مثال، معمولاً می دانیم که IP غیرقابل اعتماد است – اما مسئله اصلی این است که بتوانیم عیب یابی ارتباطی جایگزین بین گره ها را از طریق IP تعیین کنیم.

 

  • منابع مناسب آموزش سیسکو را برای مطالعه انتخاب کنید

بخشی از آموزش سیسکو، شامل جمع آوری مواد مطالعه مناسب است. بهترین مطالب برای مطالعه و تمرین، آخرین نسخه های کتاب‌های خود سیسکو است که از طریق Cisco Press نیز قابل دسترسی است. سعی کنید در زمان گذراندن آموزش سیسکو سوالات تمرینی و تمرینات آزمایشگاهی را مرور کنید. اما قبل از شروع به کار با کتاب‌های آموزش سیسکو ، کار با ریاضیات دوتایی را بیاموزید، شما باید بتوانید اصطلاحاً چشم بسته محاسبه کنید. داشتن این دانش به شما در گذراندن دوره سیسکو کمک می کند.

 

  • جدول زمانبندی تمرینات خود را اجراسازی کنید

برای افرادی که قصد اخذ مدرک معتبر پس از آموزش سیسکو را دارند و می خواهند در آزمون شرکت کنند، باید آزمون‌های تمرینی را خیلی زودتر از تاریخ امتحان برنامه ریزی شده خود برنامه ریزی کنند. برای خود مهلت تعیین کنید و آنچه را که در این مدت آموخته اید بررسی کنید. شما نکاتی را که بیشترین نیاز را برای بهبود آنها دارید کشف خواهید کرد.

 

  • دانش خود را در زمینه سیسکو دائماً بروز کنید

آخرین نسخه های کتاب های دوره آموزش سیسکو را تهیه کنید و مرور کنید. این به شما کمک می کند حافظه خود را تازه کنید و به شما کمک می کند هر چیزی را که ممکن است در اولین بار رد کرده باشید را شناسایی و بازیابی کنید. سعی کنید با جستجوی انجمن های اینترنتی و دیگر بسترهای آموزشی آنلاین، مسائل جدیدی را پیدا کنید. و مباحثی را که در مفاهیم شبکه ای دوره سیسکو وجود دارد را پیدا کنید.

 

مهارت های لازم قبل از آغاز کردن دوره سیسکو

آموزش سیسکو در مرحله اولیه و مقدماتی نیاز به تجربه استفاده از رایانه مبتنی بر ویندوز، از جمله استفاده از برنامه های نرم افزاری و مرورگرهای اینترنتی را دارد. البته اغلب کسانی که وارد دوره آموزش سیسکو می شوند این را می دانند، با این حال گفتن آن ضرری ندارد که اگر تجربه اولیه کامپیوتر ندارید، امکان این وجود دارد که به راحتی ابتدا یک دوره اولیه کامپیوتر را در نظر بگیرید.

ترجیحاً برخی از افراد راه اندازی یا عیب یابی فناوری را تجربه کنند. این می تواند شامل راه اندازی یا اتصال رایانه خانگی، روتر اینترنت خانگی یا تلفن همراه باشد. داشتن این تجربه اضافی برای عیب یابی و پیکربندی مورد نیاز برای شما در دوره آموزشی سیسکو مفید خواهد بود.

حس مطالعه مفاهیم جدید یا مطالعه برای یک مهارت حرفه ای را تجربه کنید. اگر مدتی از گذراندن زمان تحصیل شما می گذرد و به طور منظم مطالعه یا مطالعه نمی کنید، باید قبل از ورود به دوره آموزش سیسکو ، مطمئن شوید که مهارت های مطالعه شما به اندازه کافی قوی است تا بتوانید مطالب جدید را جذب کنید.

 

آیا شبکه سازی یا امنیت سایبری در آینده پر اهمیت خواهد بود؟

اگر هدف شغلی شما ورود به حوزه فناوری اطلاعات یا امنیت سایبری است، مطمئنا دوره آموزش cisco می‌تواند به شما کمک کند.

اگر می خواهید وارد حوزه شبکه IT شوید، بدون توجه به اینکه آیا کارفرمای نهایی شما از تجهیزات Cisco استفاده می کند، برای شما مفید خواهد بود. بنابراین اگر برای شغلی به عنوان مدیر شبکه، مهندس شبکه یا هر چیز دیگری در حال کار هستید، احتمالاً دوره Cisco  یک افزودنی عالی برای اطلاعات شماست.

شکاف دیجیتالی بین افرادی که به دستگاه ها، اتصالات و سواد دیجیتالی دسترسی دارند – و کسانی که از این امکان برخوردار نیستند، همچنان در حال افزایش است. این بحران نیاز به توسعه روش‌های جدید یادگیری تجربی و جذاب را برانگیخته است.

صرف‌نظر از اهدافی که در زمینه مهندسی شبکه و مباحث پیرامون آن دارید و برای دستیابی به آن تلاش می کنید، آموزش سیسکو می تواند به ساختن پل برای رسیدن به آن اهداف کمک کند.  در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر می توان از فناوری برای ایجاد فرصتی برای همه، تأثیر معنادار و ایجاد آینده ای بهتر و روشن تر از امروز استفاده کرد.

 

سطوح صدور گواهینامه سیسکو

گواهینامه سطح ابتدایی برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند با گذراندن دوره سیسکو به عنوان تکنسین یا مهندس در رشته های سیسکو کار کنند.

سطح مقدماتی دوره سیسکو شما را برای شغلی در زمینه فناوری اطلاعات و شبکه آماده می کند. شما می توانید یک مسیر را برای پوشش طیف وسیعی از مهارت های اساسی یا تمرکز بر توسعه نرم افزار یا امنیت سایبری دنبال کنید.

سطح آموزش حرفه ای سیسکو با تمرکز بر یک فناوری اصلی مانند توسعه نرم افزار، شبکه سازمانی، مدیریت مرکز داده یا امنیت به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید.

دوره سیسکو سطح تخصصی به شما مجوز مهارت های پیشرفته تری در زمینه هایی مانند شبکه بی سیم، مدیریت مرکز داده یا امنیت را می دهد.

 

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به فرصت‌های شغلی نیاز دارند که بتوانند با آنها در حال حاضر و در آینده رشد کنند. اگر به دنبال شرکت در دوره آموزش سیسکو هستید، مطمئن شوید که به برنامه آموزشی یا کتاب های متناسب دوره سیسکو را در دسترس دارید و همچنین دسترسی به تجهیزات یا شبیه سازی را فراهم کنید. اگر این امکان را دارید که به تجهیزات شبکه واقعی Cisco دسترسی پیدا کنید، این یک راه عالی برای تقویت دانش شما و ایجاد اعتماد به نفس در گذراندن دوره آموزش سیسکو است.

و به خاطر داشته باشید که هیچ نرم افزار شبیه سازی هرگز به اندازه تجهیزات واقعی، قابلیت انتقال تجربه را نخواهد داشت. برای شرکت در دوره آموزش سیسکو نیز توجه داشته باشید تا با استفاده از تمام ظرفیت یادگیری خودتان، Cisco را با تمام تغییرات روز آن دنبال کنید و در هنگام شرکت در دوره آموزش سیسکو از آخرین مباحث مطرح شده در این دوره در سطح جهانی، آگاهی کامل را بدست بیاورید.

دوران آکادمی زیر مجموعه گروه دوران، مجری برگزاری دوره Cisco CCNA Data Center در قالب آموزش شبکه به صورت آموزش آنلاین و حضوری با بهره‌گیری از لابراتور آنلاین اختصاصی بهمراه گواهی معتبر ارائه می‌شود. این دوره یکی از زیرمجموعه‌های دوره سیسکو بشمار می‌آید.

 

لینک های کوتاه این دوره 

https://b2n.ir/a02442https://zx1.ir/GTUVehttps://yun.ir/xnxrce
https://bit.ly/3arihRGhttps://tinyurl.com/4jstmt2xhttps://is.gd/XBCZdY

چهارشنبه 26 آبان 1400
بؤلوملر :